sobota, 6 lipca 2013

Pyszne muffinki

Hej dzisiaj postanowiłam 
zaprać się za pieczenie po prostu cud ;)
Wszyscy się zdziwili,bo ja mam talent 
ale go nie wykorzystuje(ogólnie kręci mnie hotelarstwo i gastronomia) 
Moim pierwszym samodzielnym upieczonym daniem
są muffinki z gorzką czekoladą. 

Przepis banalny 

Przepis na muffiny

  • Czas: ok. 30 minut
  • Ilość porcji: 12 babeczek

Składniki

  • 2 szklanki mąki
  • 2/3 szklanki cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka cukru z wanilią lub troszkę aromatu
  • 1 szklanka mleka
  • 80-90 g oleju lub roztopione masło tj. ok. 1/3 szkl.
  • 2 jajka
Mi akurat wyszło 10 szt. bo miałam 5
większych foremek ;) 
I użyłam aromatu a nie cukru waniliowego :D 
Filmiki z przygotowaniem muffinek znajdziecie
pod tym linkiem 


A oto zdjęcia mojego dzieła,wyszły pyszne





1 komentarz: