piątek, 28 grudnia 2012

Po świąteczne nowości kosmetyczne

 Hej dawno nie pisałam przepraszam :( :)

Dzisiaj postanowiłam pokazać wam moje nowe
kosmetyki po świętach :D 
Sama bym pewnie sobie ich nie kupiła :D 
Ps.Produkty z DOVE to był zestaw :D 


1.Szampon z Dove do włosów łamliwych i słabych zawiera on Micro Moustier Serum 
  które chroni nasze włosy i wzmacnia je od nasady aż do końca oraz zmniejsza wypadanie 
  naszych cennych włosów. 

2.Kremowy żel pod prysznic - myłam już się nim i mogę powiedzieć że POLECAM bardzo 
   sprawdził się a akurat co do żeli to jestem wybredna :D 

3. Balsam do ust z Rossmanna o smaku coli 
    Cena 4,99 bardzo fajny POLECAM 

4.Balsam truskawkowy do ust z Nivea - usta przybierają bardzo ładny czerwony kolor POLECAM 

5. Kokosowy krem do rąk ,,Ziaja'' - bardzo fajny cena 4,49 Rossmann 

6/7 Nivea antyperspirant bardzo ładnie pachną pure& Natural action Lotos/Pearl Beauty 

8. Passion Dance perfum z Avonu piękny jest ulubiony mój zapach :D 

9. Dove antyperspirant bez szału mało czuć zapach ;/


4 komentarze:

  1. super (; blog ciekawy .
    http://dailygreyprose.blogspot.com/ zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na notkę :D . Obserwuję i liczę że mój blog też się spodoba xd

    Zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń