niedziela, 15 lipca 2012

Odchudzanie-zielona herbata !

Źródło: Biedronka

Hej dzisiaj napiszę coś o zielonej herbacie.

Zielona herbata jest jedną z najstarszych herbat,smak ma dziwny nie każdemu podchodzi do gustu, Powinniśmy pić ją bez cukru (tak mi ktoś mówił) aczkolwiek wiem że niektóry piją ją z cukrem.
Napój ten zawiera witaminy takie jak C,K,E oraz ma w sobie dużo minerałów, osoby które cierpią na choroby układu krwionośnego powinny ją pić gdyż reguluje ciśnienie.
Największą popularnością cieszy się u osób odchudzających gdyż poprawia metabolizm i wspomaga utratę kalorii :)


Sama ją stosuję piję różne z miętą,pigwą i piłam kiedyś nawet cytrynową wspomagała i wspomaga moje odchudzanie bardzo jestem jej wdzięczna za pomoc w utracie moich zbędnych kilogramów  jest tania a to najważniejsze w dzisiejszych czasach, kosztuje w granicach 2zł w Biedronce ale w mniejszych sklepach są nawet za 4 zł.

PLUSY !


+ zawiera dużo minerałów,witamin
+ wspomaga odchudzanie
+ jest tania

MINUSY !


Ogólnie dla mnie nie ma minusów,jedyną rzeczą jaką bym chciała zmienić to smak ale z biegiem czasu idzie się przyzwyczaić :)


A wy jakie zdanie macie o zielonej herbacie ?
Zapraszam do komentowania :)

Jeżeli chcecie abym napisała o jakieś konkretniej rzeczy piszcie śmiało !
CZEKAM !!!

2 komentarze:

  1. tak na odchudzanie jest dobra! ;) i też piję tą z biedronki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka rządzi,ale szczerze powiem że kiedyś kupiłam dla porównania
      taką zieloną herbatę za 4zł i powiem że z Biedronki najlepsza :)

      Usuń