czwartek, 23 maja 2013

Pomocna rada w diecie :)

Hej dzisiaj chciałabym podzielić się 
z wami wiadomościami na 
temat ogórków kwaszonych :)

Mianowicie dużo czytałam na te temat
i nawet nie wiedziałam,że 

one bardzo dobrze sprawdzają się podczas diety.
Zawierają one mało kalorii bo na
100g przypada średnio 11 kalorii
więc mało a na dodatek zawierają
one dużo wody :D 
Powodują też lepsze przyswajanie,trawienie 
naszego jedzonka :D 
Są moczopędne i powodują
lepsze pozbywanie się nadmiaru wody z naszego organizmu  
oraz jedna bakeria powoduje iż
ogórki te zawierają w sobie bardzo dużo witaminy C 

Tak więc polecam i zachęcam do jedzenia
tego mało kalorycznego,taniego
cudeńka! 

16 komentarzy:

  1. Nono ciekawy post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaobserwowałam liczę na to samo ;) Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie masz tu :))

    zaobserwujesz? ^^
    http://myy-liffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. luubie ogórki kiszone ;d

    dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  5. A no uwielbiam ogórasy w szczególności na pół słodko mniam;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetny blog ;*
    Mam prośbę, jeśli pijesz tymbarki w butelce, dasz kod/y ?
    Z góry dziękuje...będę bardzo wdzięczna ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowo,a co do tymbarku to nie
      piję bo zawierają cukier wolę zwykłą wodę :D

      Usuń