piątek, 17 maja 2013

Modowy szał-bransoletki oraz zegarki :D

Witajcie kochani!

Przepraszam za nieobecność ale działo się troszkę
w moim życiu.
Wiele wydarzeń doprowadziło do tego,że nie
mogłam z powodu braku czasu pisać! :(


Dzisiaj wzięłam się w garść i postanowiłam
napisać :)

Chodząc po sklepach z biżuterią oraz
różnymi pierdołkami zauważyłam,
bardzo dużą ilość różnego rodzaju
bransoletek z rzemyków oraz 
bardzo dużo zegarków.
Widać szał na zegarki
i bransoletki uderzył z podwojoną siłą :D 

A oto chciałabym wam pokazać kilka 
przykładowych rzeczy które widziałam :)



Sama jestem posiadaczką takiej bransoletki tylko
zamiast serca mam taką kokardkę 
postaram się wstawić zdjęcie




Bardzo chciałabym ten miętowy zegarek <3







A oto chciałabym wam pokazać piosenkę,
która bardzo spodobała mi się na imprezie
najlepszy jest refren :D 






10 komentarzy:

  1. Mnie też już dopadła mania na zegarki dlatego dzisiaj wybrałam się na "małe" zakupy hehe ♥
    Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle siedzę na allegro i co rusz widzę inne lepsze :D
      Normalnie na głowę dostałam haha^^

      Dziękuje za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Ten twój blog jest świetny ; *

    Oczywiście obserwujee < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. mm.. widziałam te cudeńka <3
    sama bym sobie je chciała kupić :))

    Co do Twojego komentarza to oczywiście, że obserwujemy :)
    Ja już to zrobiłam, teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana nie ma sprawy!;)A zegarek śliczny;))Trzymaj się;*

    OdpowiedzUsuń