sobota, 25 sierpnia 2012

Nowe nabytki ^^

Hej niedawno odwiedziłam sklep H&M i nabyłam 2 fajne rzeczy pierwszą z nich jest balsam nawilżający do ciała, zmiękcza i odświeża skórę, a drugą rzeczą jest nowy portfel słodki w serduszka (zdjęcia na dole)




1.Balsam
Więc tak ja go stosuję od jakiegoś czasu nie powiem ładnie on pachnie ale nie jest
intensywny i trwały kosztuje normalnie 9,90 ale na promocji był za 5zł więc postanowiłam
go za taką kwotę kupić bo nie wiedziałam czy taka okazja mi się kiedyś jeszcze na trafi i z lekka
żałuję bo mogłabym dołożyć parę złoty i kupić lepszy balsam no ale cóż chciałam tego wypróbować
ma super opakowanie :D
+ cena 5zł
 ładne opakowanie
 ładnie pachnie
- zapach mało intensywny
 - cena bez wyprzedaży 9,90 ;/


OPINIA 3/5


ZDJĘCIA MOJEGO WYKONANIA !! 


2. A teraz portfelik :)

 Jest on wykonany ze zwykłego sztywniejszego materiału są dostępne dwa kolory zielony
 i różowy ja wybrałam ten drugi i jestem zadowolona,portfel kosztował mnie 19,99 ale fajny jest
 ale szczerze byłam teraz i była wyprzedaż 5zł przepłaciłam ale to nic bo i tak go bym teraz nie kupiła bo kasy nie mam więc z jednej strony dobrze że wtedy go zabrałam :D
+ ładny,słodki
   średniej wielkości mieści drobne nominały   
   wykonany z dobrego materiału 
- według mnie mógł by być za 14,99 a nie 19,99 :)

Zdjęcie mojego wykonania !! 




No to tyle chciałam wam przedstawić, a wy byłyście ostatnio w jakiś sklepach co upolowałyście 
ciekawego? 



Zapraszam  was do komentowania i pomocy w tematach bo jeżeli chcesz abym o czymś
napisała to pisz śmiało jestem otwarta na nowe tematy :)

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam balsamów z H&M a portfel przesłodki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy żadnego balsamu z H&M jedynie mgiełkę mam ;) A portfel słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ma pierwszy raz,mgiełkę kiedyś miałam nawet się sprawdziła :)

      Usuń
  3. Jak się wejdzie do H&M to nawet jeśli ubrania tym razem nie do końca nam pasują to trudno wyjść z pustymi rękami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten portfelik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń