ulżyło od razu, tegoroczne świadectwo będzie najgorsze jakie dostane wiem że nowa szkoła i wgl.
ale czasami mam ochotę przenieść się do zawodówki bo mają łatwiej, tylko że po ,,zecie'' nic nie będę
miała ale z drugiej strony po ekonomiście też gówno mam.
Dzisiaj mega zamulam rano leciałam po kodeks cywilny i nie poszłam na pierwszą lekcje późnej niemiecki i wgl. makabra.
Dzień dla mnie jakiś senny tylko spać i nic więcej tylko że idę na korepetycje o 18 ;/
Wczoraj stwierdziłam z przyjaciółką iż niedługo wszyscy będą mieć swoją drugą połówkę tylko nie my,
czemu tak jest ?
Co z nami nie tak ?
Jakie zachowanie, dziewczyny lubią chłopacy ?
Uwielbiam w takie dni siedzieć i pić ciepłą herbatkę z cytrynką :**
Nowy kolor paznokci :D
No i tak na poprawę humorku :*
Mam wielką prośbę czy są osoby które mogłyby mi doradzić
w sprawie blogu jak go prowadzić itp.
Z góry bym bardzo dziękowała ::D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz